SAVOIR-FAIRE
Schoonheidsinnovaties voor een betere wereld
- #1 ONZE UNIEKE EXPERTISE
- #2 100 JAAR ONDERZOEK
- #3 EEN HOLISTISCHE BENADERING VAN SCHOONHEID
- #4 EEN BAANBREKENDE EN LEIDENDE ROL IN DE DERMATOLOGIE
- #5 DE TOEKOMST VAN ONDERZOEK
Japanse filosofie. Uitmuntende kwaliteit. Geavanceerde technologie.
Deze drie pijlers zorgen voor harmonie in al onze producten en voor de singulariteit van ons savoir-faire. Bij Shiseido brengen we de objectiviteit van de wetenschap samen met de subjectiviteit van de creativiteit om te innoveren. Om onze kennis van de huidmechanismen te verbreden en tegelijk onze klanten de aangenaamste ervaring te bieden met schoonheidsproducten die zowel eenvoudig als complex zijn in hun ontwerp en formulering.
- #1 ONZE UNIEKE EXPERTISE
- #2 100 JAAR ONDERZOEK
- #3 EEN HOLISTISCHE BENADERING VAN SCHOONHEID
- #4 EEN BAANBREKENDE EN LEIDENDE ROL IN DE DERMATOLOGIE
- #5 DE TOEKOMST VAN ONDERZOEK
JEZELF ZIJN, IN ALLE FACETTEN, WAS NOG NOOIT ZO EENVOUDIG
Sinds de opening van het eerste laboratorium in 1916 heeft Shiseido altijd uitmuntendheid in onderzoek en innovatie nagestreefd. Shiseido werd een internationale autoriteit op het gebied van huidverzorging en zette zich in voor nauwgezette onderzoeks- en ontwikkelingsprocessen. Dit alles om de klanten de hoogste kwaliteit, veiligheid, effectiviteit en plezier van onze producten te garanderen.
De erkenning van onze expertise door de wetenschappelijke gemeenschap is nog nooit zo groot geweest. Diverse ontdekkingen waarvoor wij 29 prijzen hebben ontvangen, en een verder bewijs van onze bijdrage aan het innoveren en ontwikkelen van baanbrekende technologieën.
Ons bekroonde Ultimune serum is een goed voorbeeld van hoe we onze reputatie in de industrie hebben opgebouwd. Het hoogtepunt van 25 jaar onderzoek - een innovatie die 200 schoonheidsprijzen in de wacht sleepte en waarvan elke 7 seconden ergens in de wereld een product van wordt verkocht.
Wat ons onderscheidt van andere cosmeticabedrijven en laboratoria is onze wil om een schoonheid te creëren wat zich aan iedereen aanpast.
DYNAMIC HARMONY is onze eigen onderzoeksbenadering, die voortkomt uit onze oorspronkelijke filosofie: de samensmelting van westerse wetenschap en oosterse wijsheid. Het is gebaseerd op vijf waarden: binnen- en buitenkant, functionaliteit en Japanse kwaliteit, wetenschap en creativiteit, luxe en duurzame ontwikkeling, het individuele en het universele. Ze zijn allemaal contrasterend en vullen elkaar aan, en elk van hen stelt ons in staat nieuwe producten en betere diensten te leveren, gebaseerd op onze eeuwige missie.
ZELF OF NIET ZELF?
DE FILOSPIE VAN DE KERN VAN EEN MENSELIJK WONDER ONTDEKKENPRACHTIGE KARMIJNRODE RIVIER
Alle Shiseido-producten zijn geïnspireerd op de unieke technologieën die het resultaat zijn van ons onderzoek op deze drie gebieden.
Shiseido is een autoriteit geworden op het gebied van huid en huidverzorging en een leider in onderzoek in de dermatologie, met een waardevolle expertise in de ontwikkeling van grondstoffen - sommige hebben we volledig zelf gecreëerd, van andere hebben we de werking verbeterd.
De kracht van aromachologie
In de jaren 90 begon Shiseido de krachtige invloed van geuren op het psychologisch en fysiologisch welzijn te bestuderen (aromachologie), maar ook hun impact op huidaandoeningen. Wij ontdekten onvermoede voordelen, zoals verbetering van de kwaliteit van de slaap, vermindering van de talgproductie, verlichting van stress, en behoud van een optimaal hormonaal evenwicht. De geur in het bekroonde Ultimune-serum bevat de ImuCalm CompoundTM, een akkoord op basis van roos en lotus waarvan de stressverlagende en kalmerende werking wetenschappelijk bewezen is.
Het in Yokohama gevestigde Global Innovation Center (GIC), dat in 2019 in Japan is geopend, symboliseert het streven van Shiseido naar uitmuntendheid en investeringen in onderzoek en ontwikkeling.
Het GIC, die is opgezet als een open stadslaboratorium, zet zich in voor baanbrekende innovatie en de bevordering van wereldwijde communicatie en samenwerking tussen consumenten, onderzoekers, zakenpartners en deskundigen uit de hele wereld.
In een ruimte die gewijd is aan het welzijn van de werknemers en ingericht is met het modernste apparatuur, werken de interne onderzoekers aan flexibele en vernieuwende projecten die hun creativiteit en verbeelding de vrije loop laten.
Het GIC verleent ook twee verdiepingen met open communicatieruimtes waar consumenten zich kunnen onderdompelen in de wereld van Shiseido en zich kunnen laten inspireren door schoonheid. Zo is er een Beauty Bar waar zij innovaties van Shiseido zelf kunnen uitproberen en vragen kunnen stellen aan de onderzoekers achter deze innovaties. Ook is er een niet te missen museum gewijd aan de Shiseido-cultuur.