KLANTENSERVICE
WINKELEN
ONLINE BESTELLEN
Volg de instructies op het scherm om door het betaalproces te gaan. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een bevestiging dat je bestelling is ontvangen en verder wordt verwerkt.
Print een kopie van deze pagina met het bestelnummer voor je eigen administratie. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van je bestelling kort nadat je bestelling is verzonden. Als je binnen 24 uur geen orderbevestiging ontvangt, neem dan hier contact met ons op.
Als je vragen of opmerkingen hebt tijdens het plaatsen van een bestelling of als je meer informatie wenst over een eerder geplaatste bestelling, neem dan hier contact met ons op.
Veilig betalen bij Shiseido: VeriSign SSL-codering: Shiseido begrijpt hoe belangrijk beveiliging is bij online winkelen. We maken gebruik van Secure Socket Layer (SSL). Dit is tot nu toe de meest geavanceerde online beveiligingstechniek voor consumenten. De medewerkers van Shiseido hebben geen toegang tot creditcardnummers van klanten.
Beschikbaarheid van producten: Af en toe kan een product tijdelijk niet beschikbaar zijn. We raden je in dit geval aan om later nog eens terug te gaan naar onze website om het product alsnog te kopen. Je kunt ook je e-mailadres op de productpagina invullen, zodat we contact met je kunnen opnemen zodra het product weer op voorraad is.
RETOUREN
Als je niet volledig tevreden bent met je aankoop bij Shiseido, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We zullen het volledige bedrag terugbetalen met dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling.
Doorloop de volgende stappen:
- 1. Maak een online retourzending aan door te klikken op “Maak retourzending aan” op de pagina waar je oorspronkelijke bestelling staat, vanuit je klantenaccount. Wanneer je geen account hebt, kun je ook klikken op “Bestelling volgen” onderaan elke pagina van de website.
- 2. Wanneer de retourzending is aangemaakt, print dan het retourformulier op de bevestigingspagina en doe deze bij je pakketje.
- 3. Klik op dezelfde pagina op “e-mail prepaid retourlabel”
- 4. Ga naar de inbox van het e-mailadres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven en print je retourlabel dat door Colissimo is verstuurd.
- 5. Doe de producten die je wilt terugsturen in hun (indien mogelijk) originele verpakking, of anders in een andere geschikte verpakking en zorg ervoor dat het pakket goed is afgesloten.
- 6. Plak het prepaid retourlabel op het pakketje en zorg er daarbij voor dat het vorige verzendlabel niet meer zichtbaar is.
- 7. Geef het pakket af bij je plaatselijke postkantoor.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op +442038100770 (van 9 uur tot 18 uur, UTC+1).
MAXIMAAL AANTAL ARTIKELEN
Helaas kan voor elk artikel maximaal 5 stuks worden besteld. Van bepaalde paletten en andere limited edition sets kunnen maar één of twee stuks per bestelling worden gekocht.
BTW
De btw is inbegrepen in de vermelde prijs van alle artikelen, volgens de btw die van toepassing is in het land waar jouw bestelling wordt bezorgd.
BETALINGSWIJZEN EN -MIDDELEN
Betaling gebeurt via de Site op het moment van de bestelling zelf, in Euro, en alleen met behulp van een bankkaart (Visa, MasterCard American Express) Klarna of Sofort, of Bancontact, Alipay,Apple Pay, Ideal. Andere betalingswijzen worden niet aanvaard.
Betaling gebeurt via de Site op het moment van de bestelling zelf, in Euro.
VERZENDING
VERZENDKOSTEN
Standaard Verzending Chronopost | Verzending per Expresse DHL Express | Verzending Relay Mondial Relay | |
Voorbereidingstijd | Bestelling voorbereid binnen 24 tot 48 uur (Maandag tot Vrijdag) * | ||
Bezorgtijd | + 3-4 werkdagen** | + 2-3 werkdagen** | + 3-5 werkdagen** |
Verzendkosten | 3,95 € (gratis levering van 30€) | 9,95 € | 2,95 € (gratis levering van 30€) |
De bestelde producten mogen enkel worden geleverd in Nederland, België en Luxemburg.
*In geval van grote activiteit kan de voorbereiding van de bestelling worden verlengd tot 72 uur.
** Gemiddelde tijd
JE BESTELLINGEN VOLGEN
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Zodra je pakket een trackingnummer toegewezen krijgt, kun je de bezorgingsstatus van je bestelling in je klantaccount volgen.
Klik op “Bestelling traceren” en vervolgens op het bestelnummer dat je wilt volgen. Je kunt de status van je huidige en eerder geplaatste bestellingen op de pagina “Bestelgeschiedenis” volgen.
INTERNATIONALE VERZENDING
- - Voor verzending naar het Verenigd Koninkrijk plaats je je bestelling op www.shiseido.co.uk We bezorgen niet op de Kanaaleilanden, Zuid-Georgia en de Zuidelijke Sandwicheilanden, in het Britse Antarctische Gebied en het Britse gebied in de Indische Oceaan.
- - Voor verzending naar Frankrijk plaats je je bestelling op www.shiseido.fr We bezorgen niet in de Franse overzeese gebieden (DOM-TOM).
- - Voor verzending naar Duitsland en Oostenrijk plaats je je bestelling op www.shiseido.de We bezorgen niet op Helgoland of in Büsingen.
- - Voor verzending naar Italië plaats je je bestelling op www.shiseido.it
- - Voor verzending naar Spanje plaats je je bestelling op www.shiseido.es We bezorgen niet op de Canarische Eilanden, in Ceuta en Melilla, of Andorra.
- - Voor verzending naar België, Nederland en Luxemburg plaats je je bestelling op www.shiseido.be